صندلی غذا خوری کودک

صندلی ماشین کودک: نوزادی که تازه متولد شده ، باید هنگام انتقال ازبیمارستان به خانه ، نشستن در صندلی ماشین را آغاز کند از ابتدا فرزندتان رادر صندلی مخصوص بگذارید اگر بعد از مدتی با مقاوت او مواجه شدید صندلی را به خانه بیاورید و هنگام بازی های جذاب او را در صندلی بگذارید ، هرگز او را در خودرو در حال حرکت در آغوش نگه ندارید ، فرزندتان عادت میکند .

یکی از علل شایع مرگ و میر در هنگام بروز حوادث و سوانح جاده ای بی توجهی و عدم نشستن صحیح کودکان در اتومبیل است. در بیشتر موارد هم دلیل زخمی یا کشته شدن کودکان استفاده نکردن از کمربند ایمنی یا صندلی متناسب با وزن و سن آنهاست.
براساس مطالعات سه‌نفر از هر چهار کودک در صندلی ماشین امنیت لازم را ندارند زیرا از صندلی ماشین به‌درستی استفاده نمی‌شود.
استفاده از صندلی ایمنی در ماشین، آمار مرگ و میر نوزادان در حوادث رانندگی را 71 درصد و کودکان را 54 درصد کاهش میدهد.

خرید صندلی غذاخوری کودک یکی از لوازم مورد نیاز کودکان پس شش ماهگی می باشد، این صندلی باید به نحوی طراحی شده باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و در عین حال نتواند راحت از آن خارج شود، این صندلی باید به نحوی طراحی شده باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و در عین حال نتواند راحت از آن خارج شود.

صندلی غذاخوری کودک انواع متفاوتی دارد لذا در هنگام خرید باید با توجه به سن کودک و نیاز خود به نوع صندلی، میز مقابل صندلی، قابلیت تنظیم آسان،کمربند ایمنی، چرخ صندلی و راحتی صندلی و البته قیمت توجه کرد.

از معتبر ترین برند ها در زمینه صندلی غذا کودک، صندلی ماشین کودک میتوان به Recaro, Joei, Seed اشاره کرد.

به دلیل تنوع بالا و قیمت های متفاوت صندلی های موجود در بازار قبل از خرید به نکات زیر توجه نمایید:


خودرو خود را از لحاظ فنی چک کرده و از وجود یا عدم وجود سیستم ایزوفیکس در خودرو خود مطئمن گردید.
رده سنی مورد استفاده از صندلی را مشخص نمایید صندلی هایی که گروه 0 را شامل می شوند از قیمت بالاتری نسبت به سایر صندلی ها دارا می باشند و چنانچه کودک شما در این رده قرار نگیرد هزینه کردن برای صندلی خودرویی که شامل گروه 0 می شود اصلا برای شما به صرفه نخواهد بود
اگرچه استفاده صندلی به صورت بوستر امنیت کودک شما را تضمین می کند اما اکثر کودکان در رنج سنی بالای 7 سال از نشستن بر روی آن امتناع می کنند و شما با استفاده از کمربند ایمنی خودرو برای این رده سنی نیازی به هزینه اضافی کردن نخواهید داشت .

 




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: